.jpg)
We lopen dit keer naar het verre Westen, rustig over groenstroken langs grachten die je misschien niet kent richting Geuzenveld. En als we het halen tot aan de Fruittuin van West. Het begin van de strook vinden we bij de De Rijpgracht, het einde na de Albardagracht bij de Fruittuin. Bij elkaar een hopelijk verrassend beeld van Nieuw-West, met plantsoenen, speeltuinen, kunstwerken en bijzondere wijkjes. Drukke wegen steken we over, maar volgen we niet. Het is vooral de bedoeling om met elkaar te lopen, we staan niet uitgebreid stil bij plekken. Onderweg ergens koffie, thee of iets anders, aan het eind terug naar huis met bus 21. Maximaal een uur of twee lopen is het idee.
Start 10:30 bij ingang OBA Van Hallstraat.
Maximaal 12 deelnemers en aanmelden verplicht bij bewegen@stadsdorpwesterpark.nl.
Als het weer erg tegenzit, maken we er een kortere en meer beschutte wandeling in onze eigen buurt van.
.jpg)
.png)