Na bijna twee jaar vele bijzondere activiteiten, houdt Mooi Stadje op als activiteit. De laatste activiteit was in april. Onze dank gaat uit naar José, die een centrale rol heeft gespeeld in Mooi Stadje. Steeds opnieuw bedacht zij verrassende plekken om te bezoeken, waardoor stadsdorpers hun eigen stad beter konden leren kennen.

Jose schrijft als afscheid deze woorden:

Lieve stadsdorpers, het was boeiend, soms avontuurlijk, informatief, gezellig maar voor alles inspirerend. Ik heb genoten van het bedenken en organiseren van vele Mooi Stadjes voor jullie. Het was me een groot genoegen. Ik wil jullie bedanken voor jullie enthousiasme met veel vertrouwde maar ook veel nieuwe gezichten. Wat wonen we toch in een geweldige stad. Blijf vooral op pad gaan en achter gesloten deuren kijken en luisteren.